Endodoncija | Dental centar Ostojić - Ordinacija

Endodoncija - liječenje zubne pulpe

Konstantna bol na toplo ili hladno, bol pri zagrizu, mogu ukazivati na upalu zubnog živca

Dogovori stučni pregled i zablistaj sa novim prekrasnim osmijehom!

Endodontsko liječenje upale zubne pulpe (živca)

Kada bakterije prodru u unutrašnjost zuba, dolazi do upale zubne pulpe, što često rezultira jakim bolovima. Ponekad do odumiranja živca može doći polako i bezbolno, zbog sporo napredujuće infekcije. Bakterije kroz korijenske kanale napreduju prema kosti te tamo uzrokuju upalu (apsces ili granulom). Upala zubne pulpe zahtijeva endodontsko liječenje. Kasnija opskrba zuba ispunima ili krunicama je nemoguća ako liječenje korijenskog kanala nije provedeno pravilno, tj. ako nije uklonjen uzrok infekcije i ako korijenski kanali nisu očišćeni i napunjeni. Blaga bol i osjetljivost zuba normalna je reakcija nakon endodontskog zahvata i nastaje zbog djelovanja imunog sustava na zaostale mikroorganizme.

Ponekad, endodontsko liječenje ne može biti uspješno izvedeno zbog tankih, neprohodnih korijenskih kanala, prijašnjih loših endodontskih zahvata i sl. Neki od takvih slučajeva uspješno se rješavaju apikotomijom (kirurškim uklanjanjem vrška korijena).

Apikotomija – odstranjivanje vrška korijena zuba

Apikotomija

Apikotomija je oralno-kirurški zahvat kojim se odstranjuje vršak korijena zuba. Provodi se u slučaju kada uobičajenom endodontskom terapijom nije moguće odstraniti iritanse iz korijenskog kanala, zabrtviti ga i time spriječiti upalu u području oko vrška korijena zuba.

Dogovori besplatan stomatološki pregled!

Od stručnog savjetovanja sa stomatologom, individualiziranog plana terapije do potpune realizacije!
Vrati osmijeh svome licu još danas!